ما عاشق جهادیم

لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب

ما عاشق جهادیم

لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب

  • ۱
  • ۰

جمهوری اسلامی ایران تاکنون از خود خویشتن‌داری نشان داده و رعایت ادب اسلامی و حرمت برادری در دنیای اسلام را کرده است اما این را بدانند که دست ایران، برتر از خیلی‌ها است و امکانات بیشتری هم دارد و اگر بخواهد در مقابل عناصر اذیت‌کننده و موذی عکس‌العمل نشان دهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود و در هیچ صحنه‌ی هماوردی، حریف نخواهند شد.

در دوران هشت سال دفاع مقدس، قدرت‌های شرق و غرب و کشورهای اطراف از یک عنصر خبیث و فاسد حمایت کردند اما سرانجام همه‌ی آنها سیلی خوردند و بر همین اساس، ایران را می‌شناسند و اگر هم نمی‌شناسند، الان بشناسند.

اندک بی احترامی به حجاج ایرانی و همچنین عمل نکردن دولت عربستان به وظایف خود در قبال بدن‌های مطهر، موجب عکس‌العمل ایران خواهد شد.


.........................................................................................................................................................................................


بسمه تعالی


رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای


اینک که جسارت دشمنان قسم خورده ی اسلام به حدی رسیده است که در بیت الله الحرام دست به جنایاتی میزنند که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و با وجود این انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی ایران دراز میکنند و در حال ایجاد شکاف در بین افکار ملت های مسلمان و آزاده هستند، ما با عزمی فولادین با شما بیعتی دوباره می بندیم و با صدایی رسا اعلام میکنیم که تحت هر شرایطی و در سخت ترین شرایط آماده ی نبرد همه جانبه برای پاکسازی بیت الله الحرام از لوث وجود مزدوران وحشی سعودی هستیم.

لذا با امضای این نامه به جهانیان ثابت میکنیم تا ظلم هست مبارزه هم هست و تا مبارزه هست ما هستیم.



برای حمایت اینجا کلیک کنید



  • ۹۴/۰۷/۰۸

نظرات (۱)

تا مبارزه هست ما هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی