ما عاشق جهادیم

لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب

ما عاشق جهادیم

لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

جمهوری اسلامی ایران تاکنون از خود خویشتن‌داری نشان داده و رعایت ادب اسلامی و حرمت برادری در دنیای اسلام را کرده است اما این را بدانند که دست ایران، برتر از خیلی‌ها است و امکانات بیشتری هم دارد و اگر بخواهد در مقابل عناصر اذیت‌کننده و موذی عکس‌العمل نشان دهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود و در هیچ صحنه‌ی هماوردی، حریف نخواهند شد.

در دوران هشت سال دفاع مقدس، قدرت‌های شرق و غرب و کشورهای اطراف از یک عنصر خبیث و فاسد حمایت کردند اما سرانجام همه‌ی آنها سیلی خوردند و بر همین اساس، ایران را می‌شناسند و اگر هم نمی‌شناسند، الان بشناسند.

اندک بی احترامی به حجاج ایرانی و همچنین عمل نکردن دولت عربستان به وظایف خود در قبال بدن‌های مطهر، موجب عکس‌العمل ایران خواهد شد.


.........................................................................................................................................................................................


بسمه تعالی


رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای


اینک که جسارت دشمنان قسم خورده ی اسلام به حدی رسیده است که در بیت الله الحرام دست به جنایاتی میزنند که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و با وجود این انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی ایران دراز میکنند و در حال ایجاد شکاف در بین افکار ملت های مسلمان و آزاده هستند، ما با عزمی فولادین با شما بیعتی دوباره می بندیم و با صدایی رسا اعلام میکنیم که تحت هر شرایطی و در سخت ترین شرایط آماده ی نبرد همه جانبه برای پاکسازی بیت الله الحرام از لوث وجود مزدوران وحشی سعودی هستیم.

لذا با امضای این نامه به جهانیان ثابت میکنیم تا ظلم هست مبارزه هم هست و تا مبارزه هست ما هستیم.



برای حمایت اینجا کلیک کنید